I. Всеки потребител има правото да върне поръчаната стока в срок от 14 работни дни след получаването ѝ, ако стоката отговаря на следните условия:
няма механични повреди и е без индикации, че продуктът е употребяван
с оригиналната си опаковка е и търговски вид;
придружена е от приложената гаранционна карта, съпътстващите я документи и аксесоарите, с които е била получена.
При замяна или връщане на стока цената на доставка в двете посоки се заплаща от КЛИЕНТА.
При връщане на продукти, ако клиента се е възползвал от правото на безплатна доставка, и сумата стане под сумата за БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА, то тогава клиента дължи възстановяване на разхода за куриерската услуга. Това се осъществява чрез приспадане на сумата за безплатна доставка от сумата, която следва да бъде възстановена по банков път. Същото важи, ако клиента върне цялата поръчката, а се е възползвал от безплатната доставка, то тя ще бъде удържана от сумата му за връщане по Банков път!
Клиентът трябва да се свърже с оператор на онлайн магазин pip.bg и да съобщи за отказа си.
Разходите по транспортирането са за сметка на клиента.
II. В случай, че клиентът получи стоката във вид, несъответстващ с условието за доставка, или друга стока, различна от поръчаната, стоката се подменя, или възстановява платената от клиента сума.
При установяването на фабричен дефект след изтичането на 14-дневния срок и преди изтичането на гаранционния срок, купувачът може да даде стоката за ремонт в сервиз, съгласно гаранционните условия на съответната фирма производител. Ако предварително платена стока е изчерпана, оператор на pip.bg се свързва с клиента и предлага нова дата за доставка или възстановяване на платената от клиента сума.